sobota 23. listopadu 2013

Workout 24.11.

Připravuji si workout na zítra a normálně jsem si uvědomila, že jsem strašně dlouho, ne-li nikdy necvičila ráno. :D. Tak jsem se Vás chtěla zeptat, jestli když cvičíte ráno, tak před snídaní, nebo se nadlábnete a pak třeba za hoďku jdete cvičit. Já mám teda v plánu si zacvičit hned jak vstanu - nalačno, dám si jen tak sklenici vody s citrónem a půjdu na to. Prý je to lepší z hlediska toho, že tělo se líp nastartuje a pak rychleji spaluje. No ať už je to jakkoliv, hlavní je pro mě to, že mě se líp cvičí s prázdnějším žaludkem, neboť při takovým superamanovi mi ten obsah v tom žaludku nedělá dobře. Takže si zacvičím a pak si půjdu dát supr čupr  mojí nejoblíbenější čoko - kašičku s banánkem, nebo že by s jablíčkem a oříšky? No uvidím na co budu mít ráno větší chuť. Ale teď už k sestavě!



2 ROUNDS
16 kol - 50 sekund cvičení, 10 sekund pauza


PLANK SIDE HOPS


BACK LUNGES KNEE UP


BACK LUNGES KNEE UP

CRAB CRUNCHES


CRAB CRUNCHES

SIDE LUNGE JUMPS


SUMO SQUAT KNEE UP


SUMO SQUAT KNEE UP


MOJE VÝSLEDKY:

CVIK
POČET OPAKOVÁNÍ 1. KOLO
POČET OPAKOVÁNÍ 2. KOLO
SIDE HOPS
45
40
BACK LUNGES KNEES UP
19
18
BACK LUNGES KNEE UP
21
20
CRAB CRUNCHES
21
20
CRAB CRUNCHES
22
20
SIDE LUNGES JUMPS
42
37
SUMO SQUAT KNEE UP
17
15
SUMO SQUAT KNEE UP
17
17


5 komentářů:

  1. Já jsem kdysi akorát dělala takové ranní rozcvičky, žádný pořádný workout, spíš takové lamerské cviky z časopisů, to bylo ještě před tím, než jsem začla pořádně cvičit :-D Jinak teď bych asi nemohla cvičit na lačno. Ale v úterý mě ranní cvičení asi čeká, protože jindy nebude čas, tak uvažuju, jak to udělám. Asi do sebe hodím banán a pocvičení pořádnou snídani :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já nejsem vůbec zvyklá cvičit ráno, protože se mi nechce stávat brzo ráno, to si radši zacvičím, až když přijdu z práce. A taky u toho zůstanu :D. Jedinou výhodu vidím v tom, že už mám odcvičeno a celý den přede mnou. Ale nešlo mi to, cítila jsem se jak hadrovej panák :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem se párkrát pokusila cvičit hned ráno nalačno, ale prostě mi to nejde..Ráno se musím hned nasnídat a pak třeba za nějakou tu hodinku jsem schopná cvičit. Nejlíp se mi cvičí odpoledne. Po odpolední sváče. :) Každý to má jinak, no

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, taky mi to vyhovuje takhle odpoledne ;)

      Vymazat
  4. Ja nejak špeciálne necvičím, iba chodím na 45 minut behať a predtým si dávam bud za pár hrstí musli alebo banán, lebo by som umrela od hladu na ceste :D ked sa vratim domov, tak si robím obrovitánsku ovsenú kašu! :)

    OdpovědětVymazat