středa 27. listopadu 2013

Workout 27.11.

Už jsem myslela, že dneska cvičit nebudu, ale mám na sebe dneska takový vztek.... vlastně už od včera.
Šíleně mě honí mlsná. Hlavně takhle večer. Bude to asi tím, že jsem sama doma. Tak jsem si řekla a dost. "Když se můžeš takhle cpát, tak si můžeš i za cvičit!". Místo toho, abych třeba zkusila nový recept nebo vymýšlela cviky, tak furt lítám k ledničce. FURT sem a tam. Až jsem se na sebe teď opravdu naštvala :/. Tak se snažím, už jakou dobu jsem neměla to nutkání pořád něco užírat, a teď bych sežrala celou lednici. Jediný štěstí je, že tam skoro nic není :D.
Navíc jsem si dala výzvu!!! Do Vánoc chci udělat provaz. :D Tak jsem na sebe zvědavá.


Jdu si dát teda trochu do těla. Noo nebudu to zase přehánět, že. Aspoň těch 12 minut :D. Stejně ani 2 hodiny intenzivního tréninku by nespálily to, co jsem během dvou posledních hodin sežrala snědla. Není to nic až tak prasáckýho, ale mohla jsem si to prostě odpustit. No hold stres dělá svoje :(. 
Hezký zbytek dne.




4 ROUNDS
24 kol - 20 sekund cvičení, 10 sekund odpočinek

BROAD JUMPS

DUMBBELLS SWINGS


ONE LEG HIP RAISES


SPIDER


SQUAT JACKS


NINJA JUMPS


MOJE VÝSLEDKY:

CVIK
POČET OPAKOVÁNÍ 1. KOLO
POČET OPAKOVÁNÍ 2. KOLO
POČET OPAKOVÁNÍ 3. KOLO
POČET OPAKOVÁNÍ 4. KOLO
BROAD JUMPS
7
6
6
6
DUMBBELL SWINGS
10
12
12
12
ONE LEG HIP RAISES
15
14
15
15
SPIDER
8
8
7
7
SQUAT JACKS
13
13
13
13
NINJA JUMPS
3
4
4
5


1 komentář:

  1. zase super workoutek a výsledky :-) už se těším, až mi ukážeš v lednu ten provaz ;-)

    OdpovědětVymazat