pondělí 4. listopadu 2013

Workout 4.11.

Žádné flákání a hezky cvičit. Dneska bude opět klasická HIIT sestavička. Takže jdeme na to. 



COMMANDO PUSH UPS


COMPETITION SIT UPS


SQUAT JUMP


SIDE PLANK LEG LIFT 
(jedna strana)


SIDE PLANK LEG LIFT
(druhá strana)


3 ROUNDS

15 kol - 50 sekund cvičení a 10 sekund odpočinek.

Hezký den.


MOJE VÝSLEDKY:

CVIK
POČET OPAKOVÁNÍ 1 KOLO
POČET OPAKOVÁNÍ 2. KOLO
POČET OPAKOVÁNÍ 3. KOLO
COMMANDO PUSH UPS
17
15
13
COMPETITION SIT UPS
15
19
18
SQUAT JUMP
26
24
23
SIDE PLANK LEG LIFT
20
21
23
SIDE PLANK LEG LIFT
19
23
20


Můžu říct, že jsem ráda, že už to mám za sebou. Ruce se mi klepou ještě teď ( a to je už půl hoďky co jsem docvičila :D- ty commanda mi daly pořádně zabrat), takže zítra si dám nějakou pohodovou sestavu.

2 komentáře:

  1. Tvůj HIIT bych asi teda nikdy nezvládla! :D Klobouk dolů, jestli to dáváš v pohodě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě by si to zvládla ;). Nejdůležitější je, aby se cviky prováděly pořádně, nehnat se za nejvyšším počtem opakování. Já má taky někdy pocit, že vyplivnu plíce, nebo že to se mnou sekne, samozřejmě jsem červená jak rajče, ale snažím se do toho dát všechno a poctivě to odcvičit, odměnou mi za to je pak bolavé tělo :D.

      Vymazat