pátek 17. ledna 2014

Bašty VII

Nějak jsem se pořád nemohla dokopat stáhnout si fotky z telefonu a hodit je sem. Každopádně jsem lajdák a nemůžu se dokopat skoro k ničemu :(. Mám teď takový pocit poslední dobou, že ať dělám co dělám, nevidím nikde žádnou změnu.
Sice mi trochu po Vánocích splasklo břicho, ale když si stoupnu na váhu, tak je to katastrofa (asi jí uklidím někam, kde ji nenajdu. Je to asi fakt pravda, že váha akorát demotivuje :D) , a když vezmu do ruky metr, tak ty cenťáky jsou pořád stejný. V jídle se fakt snažím. když dodržuji i přesný poměr živin, stejně ten tuk prostě nejde dolů :(. Místo toho, abych měla kilo dole, tak ho mám nahoře a tak jdu a naberu si lžíci penutely a a přemýšlím, či to asi může být :D, že nehubnu :D. No každopádně si myslím, že až tak moc zase nehřeším, abych neviděla žádné výsledky. Tak uvidíme. Chce to asi čas. Sice už to trvá tak tři čtvrtě roku, co se "hlídám" a maximálně jsem nabrala nějaké svaly, ale ten tuk ne a ne zmizet. Asi budu muset ještě zmenšit porce. Ale zase se mi nechce jít moc pod bazál. Tak já nevím. No ale každopádně to nevzdám. Chci ploché bříško ;) 


Tak a teď nějaké to jídlo, co stálo za fotku ;)


čoko kašička 

červená čočka se zeleninou

jogurt s hroznovým vínek a mysli s konopným semínkem, datlový sirup

joo, to se mi zase jednou něco povedlo :(. Bez dvou lžiček celé balení jsem rozflákala, noo pěkně mě to naštvalo

sněhová kašička

pohankovo- zeleninové karbanátky



jogurt, ovoce, otruby, datlový sirup

vajíčkový trhanec :D... měla to být amoleta, ale nějak se mi to nepovedlo obrátit, tak jsem to rozcupovala, 




šunka Moravia, polentové hranolčičky

polentové "knedlíky", červené zelí, sojové maso

Figura + zeleninový salát

kus kus, hrášek, sojové maso

květáková pizza - podle Cassey... nic moc, asi se mi nepovedla a nechutnala mi

kuřecí stehno, fazolky, zelenina

cottage, hruška, datlový sirup

tvaroh, mléko, oříšky

ultra čoko kaše s tvarohem a müsli

chléb Dr. Poppov + 2 vejce

Moje vyrobené tričko na cvičení, teď vypadá už trochu jinak, ustřihla jsem tomu ještě rukávy, ale musím to ještě zarovnat, je to pěkně kostrbaté :D.

knackebrot-y s cottage "fresh" salátkem a zelenina

cottage + šunka+sýr+pórek


A to je zatím vše. Mějte se hezky. ;)

8 komentářů:

  1. Krása, samé dobrotky! :-) Hlavně ty kaše...:-)
    Držím palce, ať se začne dařit. Taky jsem v poslední době měla pocit, že je to spíš čím dál horší a to pořád jím zdravě a cvičím a tak...tak jsem se od ledna začala trochu víc hlídat zmenšila porce (bo jsem zjistila, že mám menší bazál, neý bych měla mít :-() a změnila pohyb, tak snad se konečně dočkám pořádného pokroku

    OdpovědětVymazat
  2. Asi si taky budu muset skočit na to měření, ať vím přesně jak na tom jsem. Jinak teď jsem zase začala cvičit Zuzku. Při ní, si myslím, že nějaké změny jsem zpozorovala. Tak uvidím. zkusím trošku ubrat jídlo a pořádně se do toho obuju. To by bylo, aby nebyly nějaké výsledky. Tobě přeji taky hodně štěstí ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty máš tady teda pěkně originální dobrůtky, mňam :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Neboj, stačí vytrvat a ty změny přijdou!:) I když také mám občas až pocit zmaru a že stagnuju na místě. :D Krásné nápady a fotky!

    OdpovědětVymazat
  5. Jídla vypadají krásně a zdravě, a váha půjde taky brzo dolů :)

    OdpovědětVymazat
  6. to břicho máš podle mě hezký, i když vím je to jenom fotka a něco jiného je jak se cítíš. To s tím PB mě mrzí :/

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji, že sleduješ můj blog :-* ...taky jsem si tě přidala...hodně štěstí s blogem :)

    http://nm-fitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat